Rezumat:
Pandemia creată de noul coronavirus a venit atât cu bune cât și cu rele. A fost și este o provocare pentru economia întregii lumi, date fiind toate restricțiile impuse pentru a opri cât mai mult posibil răspândirea virusului covid-19. Astfel, foarte multe business-uri au fost greu încercate și nu toate au reușit să supraviețuiască.
Afacerile deja prezente în mediul online au continuat să vândă în continuare, chiar dacă poate la o scară mai mică. Important este însă faptul că au supraviețuit. Afacerile care nu erau prezente pe internet au decis să facă acest pas, ceea ce s-a dovedit o soluție foarte practică.
Iar cele care nu au fost decise să facă acest pas au fost nevoite să facă reduceri de personal și chiar să se închidă.
Trecerea în mediul online – o soluție salvatoare pentru o mulțime din business-uri
Chiar și în Botoșani am putut observa faptul că tot mai multe business-uri au făcut marele pas către mediul online. Asta s-a întâmplat mai ales în domeniul horeca dar la fel de multe exemple sunt și din domeniul serviciilor.
Este fără dar sau poate un pas care nu poate fi decât benefic. În primul rând, investiția nu este deloc costisitoare. Practic, nu ai nevoie decât de un domeniu web și de un pachet de găzduire.
Apoi poți pune bazele unui site web fără a avea nevoie de prea multe cunoștințe. Există o mulțime de platforme intuitive, iar WordPress este doar una dintre ele. Totuși, dacă realizarea unui site web este un proces care te depășește, poți opta pentru oricând pentru contractarea unei firme care oferă servicii web.
Toată investiția este de doar câteva sute de euro și poate crește doar în cazul în care vorbim despre un business foarte mare, de exemplu un magazin cu foarte multe produse pe care dorește să le vândă și online.
În schimb, vei fi acolo unde sunt persoanele potențial interesate de produsele și serviciile tale iar astfel vei câștiga mai mulți clienți.
Un studiu realizat în 2018 ne rată că că peste 80% dintre români au acces la internet, iar acest procent este foarte probabil să fi crescut în ultiii 2 ani. Gândește-te doar că toți acești oameni îți caută produsele și serviciile pe Google și tu nu ești acolo să le vinzi. Asta nu înseamnă nimic altceva decât pierderi.
Acestea fiind spuse, sperăm că te-am convins că a sosit timpul să faci și tu pasul către prezența online. Este cu siguranță târziu, mai ales dat fiind faptul că toți concurenții tăi sunt deja probabil acolo, iar dacă nu.. sigur plănuiesc să facă acest pas cât mai curând. Prin urmare, nu ar trebui să pierzi timp în continuare și să iei această decizie care îți va aduce mai multe câștiguri.
Be First to Comment