În ciuda tuturor protestelor și nemulțumirilor șoferilor din județul Botoșani, Drumul Strategic este tot mai departe de a deveni realitate. Pare mai degrabă o amăgire politică, după cum am fost obișnuiți până acum în fiecare campanie, decât un proiect cu șanse reale de a fi pus în practică.
Nu ar trebui să ne mire faptul că suntem printre cele mai sărace județe din România, conform Hotnews, atâta timp cât primim bani europeni însă nu suntem în stare să realizăm un proiect bine pus la punct astfel încât banii europeni să ajute la dezvoltarea județului Botoșani.
Drumul Strategic este cel mai bun exemplu în acest sens. Încă din 2014 se vorbește în presa din Botoșani despre acest Drum Strategic. Sunt 5 ani în care au apărut mai multe promisiuni și articole în presă decât realizări.
Iar situația continuă să stea pe loc. Au fost două licitații pentru lucrări la care nu s-a prezentat nimeni.
Două licitații fără să se prezinte nimeni… organizăm a treia licitație!
Dorin Birta, Vicepreședintele Consiliului Județean Botoșani, anunță că vor organiza și a treia licitație. Cu toate acestea nu știe de ce nu s-a prezentat nimeni până acum. Care sunt șansele ca la a treia licitație să nu se prezinte, din nou, nimeni? Destul de mari, am crede.
Nu se prezintă nimeni deoarece proiectul a fost gândit prost. A fost administrat dezastruos. Iar de aceea tindem să oferim dreptate vocilor care spun că șansele ca Drumul Strategic să devină realitate sunt tot mai mici.
Ba chiar șansele să pierdem toți acești bani europeni sunt tot mai mari. Ceea ce este foarte trist.
Este trist deoarece avem, probabil, cele mai proaste drumuri din țară. Și cu toate că primim bani europeni pentru a îndrepta această situație, nu știm să îi folosim.
Cine are de pierdut? Fiecare cetățean al județului Botoșani. Cu toții pierdem timp și bani… iar de aceea tot mai multe persoane aleg să părăsească România pentru confortul oferit de o țară mai dezvoltată.
Amintim faptul că acest drum strategic este împărțit în cinci sectoare: Șipote – Județul Botoșani – 5,9 km;
- DJ 282H – Rediu – Răuseni – Călărași – 13,7 km;
- DJ 282 – Răuseni – Todireni – Albești – Trușești – Dângeni – Hănești – 51,1 km;
- DJ 297 – Blândești – Sulița – Lunca – Todireni – 25,8 km;
- DJ 294 – Dângeni – Mihălășeni 9,5 km.
De-a lungul timpului au fost organizate nenumărate proteste pentru starea drumurilor din Botoșani, însă rezultatele au întârziat să apară.
Be First to Comment